Ny i SUB Ullerslev

Velkommen

Ny spiller/ forældre til et barn i SUB Ullerslev…

Først vi vil gerne benytte lejligheden til at sige velkommen.

Prøvetræning:

Vi har i klubben besluttet, at du/ dit barn kan prøvetræne gratis 3 gange på et hold, inden du/ dit barn skal meldes ind i klubben. Dette giver dig/ dit barn mulighed for at finde ud af, om fodbold er det rigtige for dig/ dit barn.

Man skal være indmeldt i klubben for at kunne deltage i kampe.

Se mere om indmeldelse under menupunktet i "ind-/ udmeldelse" se her

Er du i tvivl om, hvilket hold du/ dit barn skal starte på, er du altid velkommen til at kontakte trænerne eller et bestyrelsesmedlem, så skal vi hjælpe dig på vej.

Kontingentpriser se her

HUSK respekten – tal ordentligt:

På banen og til træning men også udenfor banen, gå foran med et godt eksempel.

HUSK trænerne er frivillige, som bruger en masse tid og kræfter på at skabe et godt fodboldmiljø for dig/ for dit barn.

HUSK dommere kan også lave fejl, en ”sviner” ændre ikke en kendelse, så tal ordentligt og kom videre.

HUSK du som forældre er forbillede for dit barn, forvent at dit barn kopierer din opførsel.

Mvh

SUB Ullerslev