Klubbens historie og værdier

SUB Ullerslev blev etableret i 1999 som en sammenslutning af fodboldklubberne Skellerup og Ullerslev. Klubben drives af frivillige ildsjæle, der brænder for fodbolden og foreningslivet.

SUB Ullerslev vægter rummelighed højt. Vi ønsker at være en klub med plads til alle og vi værner om det sociale blandt medlemmer og forældre. Vi forsøger gennem konstant optimering af faciliteter at være områdets førende klub.

Det skal være sjovt og lærerigt at spille fodbold i SUB Ullerslev, derfor sender klubben gerne vores trænere på kurser, så de kan dygtiggøre sig.

SUB Ullerslev har hold i alle aldersgrupper fra de yngste børne- og ungdomshold til veteraner. Klubben starter gerne nye hold op, hvis der er basis for det.

SUB Ullerslev er med i OB klubsamarbejdet.

Vi vil gerne sige tak til alle vores trænere, dommere og øvrige frivillige uden jeres indsats ville klubben ikke kunne fungere.

Sidst men ikke mindst skal der også lyde en stor tak til vores sponsorer, for det er jeres støtte til vores klub, der gør det muligt, at vi kan blive ved med at udvikle klubben sportsligt. Vi håber derfor på et forsat godt samarbejde.